Jak ztratit břišní tuk s méně cvičením

Vytvarování slušného six-packu vyžaduje pořádnou práci a odhodlání. Ale co když ti tvůj životní styl takové odhodlání nedovoluje? Neboj se, k formování tvého těla nestačí jen namáhavé cvičení. Čti dále a dozvíš se další kroky, které můžeš podniknout pro snadnější zeštíhlení břicha.

1. Jez menší porce několikrát denně

Když si jídlo během dne rozdělíš několik menších jídel, budeš moci lépe kontrolovat svou chuť k jídlu. Protože nebudeš mít takový pocit hladu jako při třech velkých jídlech denně, přijmeš při každém z nich méně kalorií. Zkus používat menší talíře - studie prokázaly, že to pomáhá zmenšit porce, a tím snížit příjem jídla a zároveň mít pocit, že jsi snědl více.

2. Důkladně žvýkej a zpomal

Hltání jídla může způsobit, že sníš mnohem více kalorií, než si tvoje tělo uvědomí, že jsi skutečně plný. Jíst pomalu, ti může pomoci nejen omezit příjem kalorií, ale také zvýšit produkci hormonů spojených s hubnutím. A samozřejmě jez bez rozptylování - sledování pořadu během jídla může způsobit, že si nevšimneš signálů plnosti a to povede k přejídání.

3. Jez hodně bílkovin a vlákniny

Nejenže se po bílkovinách cítíš rychleji sytý (ve srovnání se sacharidy nebo tuky), ale jejich trávení trvá déle a spotřebuje se při něm více energie (kalorií). Podobně vláknina může zpomalit vyprazdňování žaludku a prodloužit pocit sytosti. Je pravděpodobné, že když nebudeš myslet na jídlo, budeš nakonec jíst méně.

4. Pij hodně vody

Pití dostatečného množství vody může také vést ke snížení příjmu kalorií, zejména před jídlem. Pokud jde o hubnutí, je toho však více. Bylo totiž prokázáno, že pití vody může výrazně podpořit spalování kalorií ještě hodinu poté! Pokud máš vysoký příjem sladkých nápojů, zvaž, zda bys neměl trochu ubrat (tekutých kalorií!) & postupně je nahradit vodou.

5. Nezapomeň se zbavit stresu

Ve stresu tělo produkuje více kortizolu (stresového hormonu), což může přispívat k přibývání na váze. Denně si dopřej dostatek času na relaxaci. Pokud tak ještě nečiníš, zvaž meditaci nebo jógu, procházku, četbu knihy nebo nový koníček - cokoli, co ti pomůže se uvolnit se a načerpat energii.

6. Dostatečně se vyspi

Nedostatek spánku ovlivňuje hladinu leptinu a ghrelinu, hlavních hormonů, které se podílejí na regulaci chuti k jídlu. To může zvýšit tvůj hlad a chuť na jídlo, což tě často nutí volit méně zdravé potraviny ve větších porcích. Netřeba dodávat, že to snadno vede k vyššímu příjmu kalorií a postupnému přibírání na váze. Snaž se spát alespoň 7 hodin denně.

7. Udělej denní počet kroků

Choď po schodech místo výtahu, choď do práce pěšky místo autobusem, nabídni sousedovi, že půjdete se psem na procházku - každý malý krok se počítá (doslova). Pokud máš rád pěší turistiku, skvělé - je to další skvělý způsob, jak zrychlit metabolismus a spalovat kalorie, což ti pomůže spalovat tuky místo jejich ukládání.

8. Povzbuď svůj metabolismus

Potraviny bohaté na bílkoviny, jakákoli fyzická aktivita a šálek kávy nebo zeleného čaje pomáhají zrychlit metabolismus. Ale věděl jsi, že stejně tak pomáhá i konzumace kořeněných jídel? Například papriky jsou skvělým zdrojem kapsaicinu, který prokazatelně podporuje metabolismus a pomáhá udržovat zdravou váhu.

9. Podpoř své úsilí o hubnutí pomocí vysoce kvalitních doplňků na spalování tuků

Sada Břišáky v ohni byla navržena tak, aby podpořila tvůj metabolismus a pomohla ti ztratit břišní tuk, abys mohl rychleji vytvarovat svůj six-pack. Kombinace Quick Burn & 6Pack Accelerator (který mimochodem také obsahuje kapsaicin) řeší hubnutí na několika úrovních:

  • bojuje proti zadržování vody v těle a nastartuje tak hubnutí
  • zvyšuje spalování tuků a zabraňuje jejich ukládání
  • zlepšuje metabolismus
  • blokuje kalorie ze sacharidů
  • snižuje chuť k jídlu a potlačuje chuť k jídlu

Pořiď si ji, dokud je aktuální!

Účinky produktu se mohou u jednotlivých osob lišit a mohou se lišit od účinků popsaných na webových stránkách.