9 nečekaných důvodů, proč se ti nedaří zhubnout

Snažil ses zhubnout už vícekrát, než dokážeš spočítat? Známe to. Získat štíhlou postavu je těžké. Zvlášť když děláš všechno správně a váha se prostě nechce pohnout. Ale děláš opravdu všechno správně? Přečti si 9 důvodů, proč se ti možná nedaří zhubnout, a jak se jich zbavit.

1. Nepřijímáš dostatek bílkovin

Potraviny bohaté na bílkoviny mohou výrazně podpořit tvůj metabolismus, takže tvoje tělo bude spalovat více tuků. Kromě toho mohou také potlačovat chutě, což (překvapivě!) snižuje riziko, že jim podlehneš. Už žádné večerní útoky na ledničku!

2. Nemáš dostatek spánku

Jak ukázaly mnohé studie, existuje velká souvislost mezi spánkem a hubnutím. Během spánku tvoje tělo čerpá z tukových zásob –⁠ takže čím déle a lépe spíš, tím více tuku můžeš spálit. Cílem je spát alespoň 7 hodin denně.

3. Tvoje strava obsahuje málo dobrých tuků

Jakkoli je tuk v posledních letech démonizován, ne všechen je špatný. Zařazení dobrých tuků do jídelníčku (avokádo, MCT oleje, olivový olej, ořechy a ořechová másla) může skutečně pomoci snížit hlad a přeměnit kalorie na energii místo toho, aby se ti ukládaly na břiše.

4. Nepiješ dostatek vody

Pití dostatečného množství vody ti pomůže přestat si plést žízeň s hladem, sníží příjem kalorií a může dokonce zvýšit počet spálených kalorií. Většina lidí potřebuje 2 (ženy) až 3 litry (muži) denně –⁠ měj po ruce láhev s vodou, která ti zajistí, že dodržíš svůj pitný režim.

5. Nejíš dostatek vlákniny

Vláknina pomáhá zpomalovat trávení a udržovat rovnováhu hladiny cukru. Díky tomu se budeš cítit déle sytější, aniž bys do jídla přidával mnoho kalorií. Zvaž zařazení fazolí, hrachu a dalších luštěnin, celozrnných obilovin a ovoce bohatého na vlákninu, jako jsou maliny, hrušky, jablka a banány.

6. Jíš, když jsi rozptýlený

Když si sedneš k večeři a sleduješ přitom svůj oblíbený televizní pořad, může se stát, že budeš jíst víc. Odstraň rozptýlení a zkus jíst pozorněji. Zpomal, žvýkej a vychutnávej si každé sousto a věnuj pozornost tomu, jak chutná, voní a jak se cítíš. Naslouchej svému tělu a přestaň jíst, když se začneš cítit nasycený.

7. Přeháníš to s alkoholem

Alkohol je velmi kalorický. I když se zdá, že sem tam nějaká sklenička nevadí, časté pití alkoholu je spojeno s přibýváním na váze –⁠ což není zrovna ideální, pokud se snažíš zhubnout.

8. Piješ hodně kalorií

Sladké nápoje jsou nepřítelem hubnutí. I když mají vysoký obsah kalorií, nezabírají v žaludku více místa než obyčejná voda, takže se po nich necítíš plnější. Stejný objem, ale o mnoho více kalorií. Seznam těchto nápojů zahrnuje vše od alkoholu až po limonády a džusy, takže zvaž, zda všechny tři neomezit na minimum.

9. Vystavuješ se nadměrnému stresu

Ve stresu se rychlá, průmyslově zpracovaná a nezdravá svačina zdá mnohem lákavější než vyvážené jídlo. Problém je, že může obsahovat mnohem více kalorií. Nemůžeš vždy zabránit stresovým situacím, ale můžeš se ujistit, že máš dostatek pohybu, spánku a péče o sebe, abys je dokázal zvládnout zdravým způsobem.

Špatné je, že při snaze zhubnout je třeba dávat pozor na spoustu věcí. Ale dobrá zpráva je, že vědět to je polovina úspěchu –⁠ a teď, když to víš, to můžeš konečně napravit. Máme pro Tebe přesně to, co potřebuješ, abys to urychlil.

60denní program Totální nabušení

Tento účinný program ti pomůže spálit více tuku a vytvarovat tělo pomocí 3 našich nejprodávanějších produktů:

  • Turbo Fix – pro odvádění přebytečné vody a toxinů, snížení nadýmání a zviditelnění svalů.
  • Easy Burn – s obsahem Carnipure®, s nejčistším L-karnitinem na trhu, který pomáhá přenášet potravu do buněk, kde se spaluje na energii.
  • 6Pack Accelerator – pro spalování tuků, zejména v oblasti břicha, což Ti dodá další impuls, který potřebuješ k rychlejšímu vyrýsování těla.

*Účinky produktů se mohou u jednotlivých osob lišit a mohou se lišit od účinků popsaných na webových stránkách.

Produkty pro vás