Vytvoř si tréninkovou rutinu, která vydrží

Znáš to! Slyšíš, jak nějaký opravdu namakaný týpek mluví o svém úžasném tréninkovém plánu, a rozhodneš se to zkusit také. První ráno se probudíš o hodinu dřív, aby sis šel zaběhat, a hned po práci vyrazíš do posilovny zvedat činky. Jenže uplyne pár týdnů a ty se vrátíš do starých kolejí, navíc s pocitem, že jsi neuspěl.

Ano, všichni jsme to zažili. Sníme o úplně novém aktivním životě, který bychom mohli vést, ale pak zjistíme, že je toho na nás moc a vzdáme to. Ale my pro tebe máme skvělou zprávu: dostat se do kondice nemusí být takovou skličující změnou životního stylu. Velkých výsledků se dosahuje jedním rozhodnutím za druhým.

Zahájení nového cvičebního režimu může být opravdu vzrušující, ale klíčem k dosažení skvělých výsledků je vizualizace tvých cílů a vytvoření udržitelného režimu.

Jak vytvořit rutinu

Většina z nás to vzdá ve chvíli, kdy si máme vytvořit cvičební režim a vydržet u něj dostatečně dlouho, aby se z něj stal zvyk. Je snadné ztratit zájem, pokud se snažíš najít ideální čas každý den. Žádný ideální čas neexistuje. Pokus se udržet v tréninkovém režimu tím, že si pro cvičení každý den vyhradíš určitý časový úsek.

Tajnou složkou jsou zde spouštěče. Mohou to být jednoduché připomenutí, jako je místo (například posilovna), denní doba (hned po skončení práce) nebo pokyn (například budík na telefonu), které vám připomenou, že si máte obléct tenisky a začít.

Ať je to zábava!

Vytrvat je mnohem snazší, když se dobře bavíš. Vyzkoušej různé sporty a najdi, co ti opravdu vyhovuje. Každý si může najít aktivitu, která ho opravdu baví. Nezapomeň myslet i mimo tělocvičnu - existuje spousta způsobů, jak se hýbat.

Milovníci přírody mohou nasednout na kolo, vyrazit do peřejí nebo vyzkoušet lezení po skalách. Možná jsou vaší parketou bojová umění? Tenis vám pomůže spálit pořádné množství kalorií a plavání může být skvělým začátkem dne.

Stanov si dosažitelné cíle

Největší chybou, kterou můžete udělat, když začínáte s novým tréninkovým režimem, je přijmout přístup „všechno nebo nic“. Vytvoření rutinního režimu je především o tom, že začínáte malými krůčky a budujete si dynamiku. Vezmi v potaz svou úroveň kondice a vyvaruj se nerealistickým očekáváním.

Začni s méně intenzivním cvičením několik dní v týdnu. Jakmile si na nový režim zvykneš, tlač na sebe víc a zvyšuj obtížnost i frekvenci.

Odstraň výmluvy

Všichni jsme profesionálové, pokud jde o výmluvy. Po pár dnech nového tréninku nás začne strašně bolet tělo, cítíme se k smrti unavení a kamarád nás pozve na pivo zrovna ve chvíli, kdy jsme měli namířeno do posilovny. A druhý den ráno se nám upřímně nechce jít běhat... Než se nadějeme, jste zase na začátku.

Výmluvy jsou největší překážkou dlouhodobého pokroku. Jednoduše si je nedovol poslouchat! Je v pořádku, že se v případě potřeby přizpůsobíš (dlouhá procházka místo běhu, ranní trénink místo večerního, cvičení doma místo v posilovně), ale ujisti se, že jsou to jen výjimky. Výmluvy a vzdávání jsou zlozvyk, kterého je těžké se zbavit - ty máš ale důležitější návyky, které si musíš osvojit.

Spoj čas na cvičení s časem s přáteli

Přizvi své kamarády, aby se k zábavě připojili! Je snazší pokračovat, když ti kamarádi kryjí záda. Zajdi s kamarády jednou nebo dvakrát týdně do posilovny, najdi si parťáka na běhání - nebo si do svého týdenního plánu zařaď basketbal!

Zařaď do svého dne více aktivit

Neomezuj své úsilí o spalování tuků pouze na posilovnu! Existují desítky způsobů, jak rozhýbat své tělo a zvýšit tepovou frekvenci nebo budovat svaly. Zvol kolo nebo choď do práce pěšky, a pokud bydlíš příliš daleko, vystup z autobusu o zastávku dřív nebo zaparkuj auto o kus dál. A nezapomeň chodit po schodech místo výtahu.

Odpoledne se věnuj zahradničení nebo posekej trávník. Umyj okna - tvůj domov bude vypadat skvěle a ty také. Vyraž s dětmi nebo neteřemi a synovci na dětské hřiště, což ti pomůže spálit kalorie a také budovat svalovou hmotu - zatímco výlet se psem nebo hra s frisbee ti zrychlí tep.

Měj oči na stopkách

Nejdůležitější je udržet si motivaci. Zaznamenávej si své tréninky, aby ses mohl zodpovídat a sledovat své pokroky. Když uvidíš, jak daleko ses dostal, bude tě to motivovat k dalšímu úsilí.

Zlepši své tréninky pomocí sady Workout Deluxe

Ujisti se, že z tréninků vytěžíš maximum! Tato sada kapslí a nápojů ti poskytne veškerou podporu, kterou na své cestě za kondicí potřebuješ, díky prvotřídním složkám pro formování postavy a pomůže ti rychleji se vyrýsovat.

Nastartuj svůj den s kapslemi L-Carnitine Max Power, které zvýší vaši bdělost a hladinu energie a zapnou motory spalování tuků. 1 kapsle přípravku 6Pack Accelerator ti pomůže spálit tuk na břiše a získat tak laserem vyřezaný 6 pack.

Drť své tréninky s předtréninkovými kapslemi 5 v 1 Preworkout, které zvyšují vytrvalost a podporují spalování tuků. A konečně Shredder Shake ti pomůže vytvarovat a posílit svaly, potlačit chuť k jídlu a zvýšit úbytek hmotnosti.

Zapni režim šelmy s Workout Deluxe! Dopřej si tréninkový zážitek nové úrovně a sleduj, jak se měníš v pořádného hromotluka.

Účinky produktu se mohou u jednotlivých osob lišit a mohou se lišit od účinků popsaných na webových stránkách.