5 způsobů, jak dosáhnout lepší postavy

Teplé počasí je za rohem, a tak už určitě přemýšlíš o tom, jak se na jaře a v létě dostat do formy a vypadat ještě lépe. I když neexistuje jediná cesta k úspěchu, naši výzkumníci z PowGen sestavili seznam věcí, které ti mohou pomoci dosáhnout svého cíle.

1. Sniž příjem sacharidů 

Tuto radu jsi už určitě slyšel tisíckrát — a to z dobrého důvodu! Z prospěšných sacharidů se staly rafinované a rafinované sacharidy ztratily většinu živin a vlákniny, což znamená, že jsou to prázdné kalorie a vedou ke zvýšení hladiny cukru a inzulínu v krvi.

Vyhýbej se jim, jak jen to jde, a vol potraviny s nízkým obsahem sacharidů, jako je maso, ryby a mořské plody, vejce, zelenina, mléčné výrobky, ořechy a bobuloviny, a vyhýbej se sladkým nápojům.

2. Zabraň zadržování vody

Zažil jsi někdy otoky, napuchlou kůži a nadýmání? Mohou to být příznaky zadržování vody. Jedním z nejčastějších důsledků je absence viditelných výsledků, když se snažíš zhubnout.

Co můžeš udělat pro zmírnění tohoto jevu, je snížit příjem soli, vyhýbat se zpracovaným potravinám, konzumovat více ovoce a zeleniny, nahradit červené maso rybami a zařadit do jídelníčku celozrnné sacharidy. Snaž se zmenšovat porce a jíst v pravidelných intervalech.

3. Vždy se snaž o denní kalorický deficit

Chceš-li zhubnout, je třeba, aby tvoje tělo spalovalo více kalorií, než kolik jich přijme. Pro výpočet cílového kalorického deficitu je třeba odhadnout, co spotřebováváš, a zohlednit to, co spálíš.

Deficitu můžeš dosáhnout buď menším množstvím jídla, nebo větším množstvím pohybu; odborníci společnosti PowGen však důrazně doporučují kombinaci obojího. Vyzkoušej některou z mnoha mobilních aplikací, které ti pomohou s výpočtem kalorií, a nezapomeň, že špatnou stravu nelze nahradit cvičením — pro úspěch je rozhodující vyvážený plán a doplňky stravy.

4. Tuk je důležitý, ale…

Kromě transmastných kyselin má většina tuků příznivý nebo neutrální vliv na zdraví. Kolik tuků je však prospěšných? Na to neexistuje správná odpověď, protože to ve skutečnosti závisí na tvojí kalorické potřebě při hubnutí nebo udržování hmotnosti a také na celkovém způsobu stravování.

Pokud držíš nízkotučnou dietu, uvádíme několik odhadů doporučeného denního příjmu tuků:

  • 1 500 kalorií: přibližně 50 gramů tuku denně.
  • 2 000 kalorií: přibližně 67 gramů tuku denně.
  • 2 500 kalorií: přibližně 83 gramů tuku denně.

Pokud držíš keto dietu, jsou tato čísla samozřejmě vyšší:

  • 1 500 kalorií: asi 83-125 gramů tuku denně.
  • 2 000 kalorií: přibližně 111-167 gramů tuku denně
  • 2 500 kalorií: přibližně 139-208 gramů tuku denně.

5. Pravidelná fyzická aktivita

Pohyb není bezvýznamná věc a ty to víš! Buď aktivní — soustavně a s mírou. Pravidelné cvičení, a to jak kardio, tak silový trénink, je běh na dlouhou trať a je nutností, pokud chceš spalovat více tuku a dosáhnout štíhlejšího a lépe vypadajícího těla!

Podpora PowGen 5 v 1

Vyvinuli jsme doplněk, který tě podpoří ve všech 5 pilířích hubnutí. QuickBurn je nejnovějším přírůstkem do seznamu PowGen, který:

  • ti pomůže omezit chuť k jídlu (a to díky, Garcinia cambogia!),
  • bojuje proti zadržování vody v těle (za pomocí čaje z Jávy!),
  • blokuje kalorie z jídel s vysokým obsahem sacharidů (díky moruši bílé),
  • blokuje ukládání tuků a
  • zvyšuje spalování tuků (obojí díky Garcinii kambodžské).

Je to skutečně game-changer 5 v 1 a ohlasy prvních uživatelů jsou velmi povzbudivé. Vyzkoušej ho a připrav se včas na léto!

Pořiď si QuickBurn se speciální slevou hned teď.