5 tipů pro boj s vypadáváním vlasů

V moderní společnosti klademe velký důraz na svůj vzhled, a to včetně vlasů. Silné a zdravě vypadající vlasy jsou ideální, ale je důležité si uvědomit, že vypadávání vlasů je velmi častý jev. Ve věku 50 let je přibližně každý druhý muž postižen samovolným vypadáváním vlasů.

Pokud se s řídnoucími vlasy nebo jejich vypadáváním těžko smiřuješ, věř, že v tom nejsi sám. Takové trápení může mít vliv na tvé sebevědomí a sebeúctu. Naštěstí nejsi v této situaci zcela bezmocný - čti dál a dozvíš se, jak se bránit!

Můžeš se vyhnout vypadávání vlasů?

Vypadávání vlasů nejčastěji souvisí s dědičnými faktory. Podívej se na rodinné fotografie: pokud hodně tvých mužských příbuzných trpí vypadáváním vlasů, je pravděpodobné, že se to stane i tobě. Vypadávání vlasů, které souvisí s genetikou, se obvykle projevuje jako pomalu ustupující linie vlasů nebo řídnutí na temeni hlavy.

Při vypadávání vlasů však mohou hrát roli i jiné faktory, a pokud se chceš vyhnout nákladným zákrokům, jako je transplantace nebo laserové ošetření, mohou ti k udržení vlasů nebo omezení jejich vypadávání pomoci i určité změny životního stylu.

Přestaň kouřit

Pokud jsi kuřák, možná to pro tebe bude nepříjemná informace: u kuřáků je pravděpodobnost vypadávání vlasů vyšší. Jedna studie z roku 2020 s 1000 účastníky dospěla k závěru, že většina kuřáků zaznamenala určitý stupeň vypadávání vlasů, zatímco u nekuřáků to byla méně než polovina účastníků**.

Masíruj si pokožky hlavy

Masáž pokožky hlavy je neuvěřitelně příjemná, ale to není vše: stimuluje také vlasové folikuly a může pomoci zlepšit tloušťku a růst vlasů. Nepotřebuješ k tomu žádné speciální přípravky - jednoduše pevně a jemně přitiskni prsty na pokožku hlavy a masíruj ji minimálně 5 minut denně.

Dobře se stravuj

Dodržuj vyváženou stravu plnou zeleniny, ovoce, celozrnných výrobků, nenasycených tuků a libových bílkovin. Snaž se omezit příjem sladkostí a dbej na hydrataci. Zdravé stravovací návyky mohou přispět nejen k tvé celkové pohodě, ale strava hraje důležitou roli i pro zdraví tvých vlasů.

Některé vitamíny a minerály jsou obzvláště důležité, proto se zaměř na tyto skupiny potravin:

  • potraviny bohaté na železo (fazole, listová zelenina, obiloviny obohacené železem, vejce)
  • potraviny bohaté na omega-3 mastné kyseliny (losos, makrela, tuňák, lněná semínka, vaječné žloutky, konopná semínka, vlašské ořechy)
  • potraviny s vysokým obsahem bílkovin (vejce, libové maso, mořské plody)

Zaměř se na svou úroveň stresu

Stres je již dlouho uváděn jako jeden z možných faktorů přispívajících k vypadávání vlasů. Studie naznačují, že značné množství stresu (dlouhodobého nebo krátkodobého), které vyvolává zvýšenou hladinu kortizolu, může narušit normální činnost vlasových folikulů, a vést tak k vypadávání vlasů**.

I když se stresu nemůžeme zcela vyhnout, můžeme použít některé strategie zvládání, jako např:

  • Pravidelná fyzická aktivita
  • Meditace
  • Odpočinek a dostatek spánku
  • Soustředění se na relaxační koníčky

Mr Strong Hair – silný doplněk stravy proti vypadávání vlasů

Vyvinuli jsme produkt Mr Strong Hair, který pomáhá bojovat proti vypadávání vlasů, podporuje jejich růst a posiluje je! Tento revoluční produkt na přírodní bázi funguje neuvěřitelně rychle a první výsledky přináší do 28* dnů!

  • Díky 10 složkám na přírodní bázi, jako je AnaGain™ Nu, netík a extrakt z borůvek
  • Stimuluje růst vlasů a bojuje proti jejich vypadávání díky patentované složce AnaGain™ Nu
  • Aktivuje mikrocirkulaci vlasové pokožky pro zdravější vlasy
  • Klinicky prokázaný účinek proti vypadávání vlasů: 33,9*% snížení vypadávání vlasů po 28 dnech, 37*% snížení po 2 měsících
  • 95* % uživatelů zaznamenalo snížení vypadávání vlasů

Vyzkoušej Mr Strong Hair nyní a získej speciální cenu dostupnou pouze zde!

*Účinky produktu se mohou u jednotlivých osob lišit a mohou se lišit od účinků popsaných na webových stránkách. Naše výrobky nejsou určeny k prevenci, léčbě nebo vyléčení jakéhokoli onemocnění nebo závažné nemoci. Důležité je udržovat vyváženou stravu a zdravý životní styl.

**Zdroje:

Cafasso, Jacquelyn. “17 Ways to Stimulate Hair Growth for Men in 2022.” Healthline, Healthline Media, 17 Oct. 2022, www.healthline.com/health/hair-loss-treatments-for-men#lifestyle-changes.

Salem, AS, Ibrahim, HS, Abdelaziz, HH, Elsaie, ML. Implications of cigarette smoking on early-onset androgenetic alopecia: A cross-sectional Study. J Cosmet Dermatol. 2021; 20: 1318– 1324. https://doi.org/10.1111/jocd.13727

Marsha McCulloch, RD. “Elevated Cortisol Ages Skin and Hair.” Can High Cortisol Levels Affect Hair And Nails? - Life Extension, Life Extension Magazine®, 1 July 2021, https://www.lifeextension.com/magazine/2021/9/high-cortisol-ages-skin-hair.

Produkty pro vás